Verzendbeleid
Je bestelling wordt via onze logistieke partner PostNL bezorgd. Wij rekenen altijd verzendkosten. Tijdens het afrekenproces kunt u voor een verzendmethode kiezen en zullen eventuele verzendkosten vermeld worden.
Verzendkosten Nederland:
- Bestellingen met een afmeting van maximaal (l x b x h): 58 x 70 x 100 cm & niet zwaarder dan 23kg: 7,50 eur verzendkosten
- Bestellingen met een afmeting van maximaal (l x b x h): 58 x 78 x 175 cm & niet zwaarder dan 31,5kg: 11,95 eur verzendkosten (XL producten)
Verzendkosten België:
- Bestellingen met een afmeting van maximaal (l x b x h): 58 x 70 x 100 cm & niet zwaarder dan 23kg: 9,95 eur verzendkosten
- Bestellingen met een afmeting van maximaal (l x b x h): 58 x 78 x 175 cm & niet zwaarder dan 31,5kg: 24,95 eur verzendkosten
Verzenden:
Op werkdagen vóór 23:00u besteld, dan wordt de bestelling volgens onderstaand schema het eerstvolgende moment meegegeven aan onze logistieke partner PostNL. Valt jouw bestelling in het weekend dan zullen wij de eerstvolgende werkdag de levering aanbieden bij PostNL. NB: Betreft de eerstvolgende dag een feestdag dan is dit geen werkdag.
- Op maandagen na 10:00 uur, dinsdag of woensdagochtend vóór 10:00 uur besteld? Op woensdag verzonden en vaak al de volgende dag in huis.
- Op woensdagen na 10:00 uur, donderdag of vrijdagochtend vóór 10:00 uur besteld? Op vrijdag verzonden en vaak al de volgende dag in huis.
- Op vrijdagen na 10:00 uur, zaterdag, zondag of maandag vóór 10:00 uur besteld? Op maandag verzonden en vaak al de volgende dag in huis.
Afwijkende levertijden i.v.m. 2e Paasdag:Indien u een bestelling plaatst op vrijdag 7 april na 10:00 en voor 15:00 uur dan zullen we deze in de regel die dag nog proberen aan te bieden aan PostNL. Naar verwachting vindt de levering dan zaterdag 8 april plaats.Indien u een bestelling plaatst na voorgenoemde tijdsvak en de eerstvolgende dagen gedurende het Paasweekend (8/9/10 april), dan zal de bestelling op woensdag 12 april bij PostNL worden aangeboden en ontvangt u de zending in de regel de eerstvolgende werkdag (donderdag 13 april)
Je bestelling wordt verzonden door PostNL. Binnen enkele minuten na het afrekenen van je bestelling ontvang je een e-mail. Wanneer wij jouw bestelling hebben klaargezet voor PostNL ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling verwerkt is door PostNL zal er een Track & Trace nummer gemaild worden. Deze code kan je invoeren op de website van PostNL of in de PostNL App. Alle actuele informatie rondom de levering zal zichtbaar zijn in de Track & Trace code.
Retourbeleid
Binnen 14 dagen na ontvangst heb je het recht om een artikel retour te sturen. Dit stuur je gewoon aan ons retour via reguliere pakketservice. Voor bestelde XL producten neemt u contact met ons op, hiervoor kan een ander retourbeleid gelden*. Na ontvangst zullen wij het retour verzonden artikel controleren en storten het bedrag, dat je voor het product hebt betaald, binnen 14 dagen terug op de rekening waarvan wij het bedrag ook ontvangen hebben. De kosten voor de (retour)zending zijn voor eigen rekening.
We betalen de kosten van de (retour)zending als:
- Je artikel binnen 14 dagen na ontvangst defect is
- Je het verkeerde artikel hebt ontvangen
- Het artikel niet naar behoren functioneert
Retourvoorwaarden:
- Bekijk het artikel zoals je in een winkel zou doen maar neem het niet in gebruik.
- Het artikel moet in dezelfde staat retour gestuurd te worden, inclusief de meegeleverde (originele) verpakking.
- Je kunt een mail sturen naar administratie@vpfereturns.nl of eenvoudig reageren op de originele orderbevestiging welke je van ons per email hebt ontvangen na afronding van uw bestelling.
- Vermeld bij het aanmelden van de retour altijd de retourreden.
- Na aanmelding van een retour nemen we contact met je op. Volg ons stappenplan.
- Elk artikel wordt bij terugkomst door ons op dezelfde manier gecontroleerd als voordat het werd aangeboden. Stuur je het artikel retour met extra schade of het artikel is in gebruik geweest. Dan krijgt u een gereduceerd aankoopbedrag terug.
- Wordt uw product door PostNL weer retour verzonden omdat het adres foutief is doorgegeven of omdat u herhaaldelijk het pakket niet kon aannemen of niet tijdig is opgehaald van een PostNL punt? Dan rekenen wij de kosten van de (retour)zending door aan je. Wij kunnen desgewenst een onderzoek starten met PostNL indien er sprake is van een dispuut. Houd rekening met 10 werkdagen extra verwerkingstijd.
- *Het retour sturen van XL producten, zoals de ST-500 Loopband, ST-X6 Hometrainer en ST-X7 Crosstrainer, dient via een (PostNL) Business Point gedaan te worden als uw lokale pakketpunt dit pakket niet accepteert. Dit ivm gewicht en afmeting. Kreco Outlet is niet verantwoordelijk voor extra kosten. Wenst u gebruik te maken van een ophaalservice? Dan rekenen wij deze kosten door aan je.
- De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kun je niet aan ons retourneren:
- Hygiene producten zoals; epilators, scheerapparaten, ondergoed, pyjama’s, baby artikelen & In-ear headsets;
- Dieren artikelen zoals; manden & trim sets;
- Verzorgingsproducten zoals; kammen, borstels en andere haar- en gezichtsverzorging;
- Producten met accounts er in zoals; PC’s, laptops, telefoons en smartwatches;
- Producten waarbij de garantiezegel is verbroken, te denken aan games, dvd’s en blu-ray’s;
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
- Digitale vouchers of cadeaubonnen.
Retourneren
Je kunt een mail sturen naar administratie@vpfereturns.nl of eenvoudig reageren op de originele orderbevestiging welke je van ons per email hebt ontvangen hebt afronding van uw bestelling.
Vermeld bij het aanmelden van de retour altijd de retourreden.
Na aanmelding van een retour nemen we contact met je op. Volg ons stappenplan.
Garantie
Je product werkt niet meer naar behoren en je wilt onder garantie het product laten repareren. Dat kan natuurlijk! Wij hanteren altijd een garantie van 3 maanden na ontvangst. Neem dan contact op met administratie@vpfereturns.nl of reageer eenvoudig op de originele orderbevestiging welke je van ons per email hebt ontvangen na afronding van uw bestelling.oor de instructies.
Wij laten het artikel inspecteren en controleren het artikel op eventuele mankementen. Kunnen wij het repareren dan valt dit natuurlijk onder garantie, kunnen wij het niet repareren dan krijgt je een nieuw product opgestuurd.
Is er geen mankement gevonden, dan moeten wij helaas administratie- en verwerkingskosten in rekening brengen voor de arbeid die wij hierin hebben gestopt.