Verzendbeleid

Je bestelling wordt via onze logistieke partner PostNL bezorgd. Wij rekenen altijd verzendkosten. m.u.v. afwijkende XL producten. XL producten kunnen alleen maar worden afgehaald. Tijdens het afrekenproces kunt u voor een verzendmethode kiezen en zullen eventuele verzendkosten vermeld worden. Hier zal u worden geïnformeerd of er sprake een bezorg methode of alleen bestellen & afhalen zoals voor XL producten.

Verzendkosten Nederland:

Verzendkosten België:

Verzenden:

Op werkdagen vóór 23:00u besteld, dan wordt de bestelling volgens onderstaand schema het eerstvolgende moment meegegeven aan onze logistieke partner PostNL. Valt jouw bestelling in het weekend dan zullen wij de eerstvolgende werkdag de levering aanbieden bij PostNL. NB: Betreft de eerstvolgende dag een feestdag dan is dit geen werkdag.


Je bestelling wordt verzonden door PostNL. Binnen enkele minuten na het afrekenen van je bestelling ontvang je een e-mail. Wanneer wij jouw bestelling hebben klaargezet voor PostNL ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling opgehaald en verwerkt is door PostNL zal er een Track & Trace nummer gemaild worden. Deze code kan je invoeren op de website van PostNL of in de PostNL App. Alle actuele informatie rondom de levering zal zichtbaar zijn in de Track & Trace code.

Retourbeleid

Binnen 14 dagen na ontvangst heb je het recht om een artikel retour te sturen. Dit stuur je gewoon aan ons retour via reguliere pakketservice. Voor bestelde XL producten neemt u contact met ons op. Na ontvangst zullen wij het retour verzonden artikel controleren en storten het bedrag, dat je voor het product hebt betaald, binnen 14 dagen terug op de rekening waarvan wij het bedrag ook ontvangen hebben. De kosten voor de verzending zijn voor eigen rekening.

We betalen de kosten van de verzending als:

Retourvoorwaarden:

  • De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kun je niet aan ons retourneren:
    • Hygiene producten zoals; epilators, scheerapparaten, ondergoed, pyjama’s, baby artikelen & In-ear headsets;
    • Dieren artikelen zoals; manden & trim sets;
    • Verzorgingsproducten zoals; kammen, borstels en andere haar- en gezichtsverzorging;
    • Producten met accounts er in zoals; PC’s, laptops, telefoons en smartwatches;
    • Producten waarbij de garantiezegel is verbroken, te denken aan games, dvd’s en blu-ray’s;
    • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
    • Digitale vouchers of cadeaubonnen.

Retourneren

Om je retour aan te melden neem je contact met ons op via administratie@vpfereturns.nl, wij sturen je ons stappenplan.


Garantie
Je product werkt niet meer naar behoren en je wilt onder garantie het product laten repareren. Dat kan natuurlijk! Wij hanteren altijd een garantie van 3 maanden na ontvangst. Neem dan contact op met administratie@vpfereturns.nl voor de instructies.

Wij laten het artikel inspecteren en controleren het artikel op eventuele mankementen. Kunnen wij het repareren dan valt dit natuurlijk onder garantie, kunnen wij het niet repareren dan krijgt je een nieuw product opgestuurd. 
Is er geen mankement gevonden, dan moeten wij helaas administratie- en verwerkingskosten in rekening brengen voor de arbeid die wij hierin hebben gestopt.