✅ Gecontroleerde & nieuwe producten

✅ Verzending naar NL & BE

✅ Duurzamere keuze

✅ Hoge kortingen

✅ Ophalen in de winkel

✅ Gecontroleerde & nieuwe producten✅ Verzending naar NL & BE✅ Duurzamere keuze✅ Hoge kortingen✅ Ophalen in de winkel

Verzendbeleid

Je bestelling wordt via onze logistieke partner PostNL bezorgd. Wij rekenen altijd verzendkosten. Tijdens het afrekenproces kunt u voor een verzendmethode kiezen en zullen eventuele verzendkosten vermeld worden.

Verzendkosten Nederland:

Verzendkosten België:

Verzenden:

Op werkdagen vóór 23:00u besteld, dan wordt de bestelling volgens onderstaand schema het eerstvolgende moment meegegeven aan onze logistieke partner PostNL. Valt jouw bestelling in het weekend dan zullen wij de eerstvolgende werkdag de levering aanbieden bij PostNL. NB: Betreft de eerstvolgende dag een feestdag dan is dit geen werkdag.


Je bestelling wordt verzonden door PostNL. Binnen enkele minuten na het afrekenen van je bestelling ontvang je een e-mail. Wanneer wij jouw bestelling hebben klaargezet voor PostNL ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling verwerkt is door PostNL zal er een Track & Trace nummer gemaild worden. Deze code kan je invoeren op de website van PostNL of in de PostNL App. Alle actuele informatie rondom de levering zal zichtbaar zijn in de Track & Trace code.

Retourbeleid

Binnen 14 dagen na ontvangst heb je het recht om een artikel retour te sturen. Dit stuur je gewoon aan ons retour via reguliere pakketservice. Voor bestelde XL producten neemt u contact met ons op, hiervoor kan een ander retourbeleid gelden*. Na ontvangst zullen wij het retour verzonden artikel controleren en storten het bedrag, dat je voor het product hebt betaald, binnen 14 dagen terug op de rekening waarvan wij het bedrag ook ontvangen hebben. De kosten voor de (retour)zending zijn voor eigen rekening.

We betalen de kosten van de (retour)zending als:

Retourvoorwaarden:

  • De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kun je niet aan ons retourneren:
    • Hygiene producten zoals; epilators, scheerapparaten, ondergoed, pyjama’s, baby artikelen & In-ear headsets;
    • Dieren artikelen zoals; manden & trim sets;
    • Verzorgingsproducten zoals; kammen, borstels en andere haar- en gezichtsverzorging;
    • Producten met accounts er in zoals; PC’s, laptops, telefoons en smartwatches;
    • Producten waarbij de garantiezegel is verbroken, te denken aan games, dvd’s en blu-ray’s;
    • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
    • Digitale vouchers of cadeaubonnen.

Retourneren

Je kunt een mail sturen naar administratie@vpfereturns.nl of eenvoudig reageren op de originele orderbevestiging welke je van ons per email hebt ontvangen hebt afronding van uw bestelling.
Vermeld bij het aanmelden van de retour altijd de retourreden.
Na aanmelding van een retour nemen we contact met je op. Volg ons stappenplan.


Garantie
Je product werkt niet meer naar behoren en je wilt onder garantie het product laten repareren. Dat kan natuurlijk! Wij hanteren altijd een garantie van 3 maanden na ontvangst. Neem dan contact op met administratie@vpfereturns.nl of reageer eenvoudig op de originele orderbevestiging welke je van ons per email hebt ontvangen na afronding van uw bestelling.oor de instructies.

Wij laten het artikel inspecteren en controleren het artikel op eventuele mankementen. Kunnen wij het repareren dan valt dit natuurlijk onder garantie, kunnen wij het niet repareren dan krijgt je een nieuw product opgestuurd. 
Is er geen mankement gevonden, dan moeten wij helaas administratie- en verwerkingskosten in rekening brengen voor de arbeid die wij hierin hebben gestopt.